Veel gestelde vragen
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Om een bestelling te plaatsen, selecteert u het gewenste product en voegt u het toe aan uw winkelwagen. Ga vervolgens naar de afrekenpagina en volg de instructies om uw verzendgegevens in te voeren en de betaling te voltooien.
- Wat zijn de verzendkosten?
- De verzendkosten variëren afhankelijk of u vanuit Nederland of België besteld. Voor Nederland hanteren wij €6,95,- voor de verzendkosten en vanaf €30,- is de verzending gratis. Voor België hanteren wij €8,95,- verzendkosten en vanaf €50,- zijn de verzendkosten gratis.
- Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
- Besteld u voor 11:59 uur dan ontvangt u meestal uw bestelling al de volgende werkdag.
- Kan ik mijn bestelling volgen?
- Ja, nadat wij uw bestelling op afgerond hebben gezet ontvangt u van ons een trackingnummer waarmee u de voortgang van uw bestelling kunt volgen. Dit trackingnummer wordt per e-mail verstrekt zodra uw bestelling is verzonden krijgt u van PostNL nog een e-mail. U kunt het trackingnummer gebruiken op de website van de vervoerder om de status van uw bestelling te bekijken.
- Wat moet ik doen als ik een beschadigd product ontvang?
- Als u een beschadigd product ontvangt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen u begeleiden bij het retourneren of ruilen van het beschadigde product. Zorg ervoor dat u foto’s maakt van het beschadigde artikel, omdat deze mogelijk nodig zijn als bewijs.
- Kan ik een product retourneren als ik niet tevreden ben?
- Ja, u een product kunt retourneren als u niet tevreden bent. Het is belangrijk om het retourbeleid van onze webshop te raadplegen om te weten te komen welke voorwaarden er van toepassing zijn, zoals de termijn waarbinnen u het product moet retourneren en of er kosten aan verbonden zijn.
- Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
- De contactgegevens van de klantenservice, zoals een e-mailadres of telefoonnummer, worden vermeld op de website van de webshop. U kunt deze gebruiken om vragen te stellen, problemen te melden of hulp te krijgen bij uw bestelling.
- Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
- Wij accepteren verschillende betaalmethoden, zoals creditcards, iDEAL, PayPal, Bancontact, Klarna. De beschikbare betaalmethoden worden weergegeven tijdens het afrekenproces.
- Biedt de webshop garantie op de producten?
- Ja, u heeft 2 jaar garantie op de producten die u bij ons koopt.